Навчання з нами квакатно веселе та ефективне! Наші курси зроблять тебе майстром англійської мови, адже хто сказав, що вивчення мови має бути сумним? 🐸📚
Англійська мова стала однією з найважливіших навичок у сучасному світі, відкриваючи двері до міжнародної комунікації, освіти та кар'єрних можливостей. Існує багато підходів до вивчення цієї мови, і важливо вибрати методику, яка найкраще відповідає вашим потребам та стилю навчання. Розглянемо деякі з найбільш популярних і ефективних методів
Викладати англійську методом Шехтера колись було дуже популярно. Свого часу цей спосіб став ще одним переворотом у галузі вивчення іноземних мов. Варто зазначити, що спосіб позитивно вплинув на пізнання інформації, яка раніше здавалась усім недоступною. Дуже вчасно, адже прогрес не стоїть на місці, і потреба вивчати іноземні мови все частіше
Метод Шехтера ґрунтується на ідеї, що іноземну мову слід опановувати так, як діти звикають до рідної мови. Це означає, що навчальний процес повинен містити елемент «гри». У межах цього підходу вивчення англійської мови поділяється на кілька ключових етапів, серед яких найважливішим є перший – саме тоді відбувається засвоєння основ іноземної мови. Учні розігрують різні життєві ситуації, поступово освоюючи новий словниковий запас у процесі. Важливо зазначити, що завдання не мають суто навчального характеру, як-от складання діалогів із певних слів чи фраз. Натомість акцент робиться на реальних діях і комунікації мовою, що вивчається
Основна мета початкового етапу полягає в тому, щоб подолати у студентів страх перед розмовою іноземною мовою, тобто усунути «мовний бар'єр». Це допомагає розвинути впевненість у своїх можливостях говорити новою мовою та набувати досвіду спілкування в типових ситуаціях. Методика побудована так, що спочатку учні засвоюють лексику, трохи пізніше – граматичні структури, а згодом коригують отримані знання. Тут використовується принцип переходу від загального до конкретного: спочатку учні опановують розмовну мову, а потім переходять до вивчення граматики
Методика Шехтера ідеально підходить тим, хто вивчає англійську для подорожей або неформальних поїздок. Вона буде корисною для тих, хто готовий відвідувати курси, оскільки її неможливо реалізувати при індивідуальному або самостійному навчанні
Дану методику винайшов Максимільян Берліц, американський учитель. Він зрозумів, що вивчати будь-яку іноземну мову краще за все так, як це роблять діти: спочатку навчитись розмовляти, а вже потім читати і писати. І звичайно ж, не користуватись ніякою іншою мовою
Основні принципи методу:
Говоріння іноземною мовою під час уроків і сприйняття на слух природного мовлення є ключовими складовими навчання.
Вважається, що першочергово потрібно навчитися говорити, а вже потім оволодівати навичками читання та письма. Лексика і граматика засвоюються в процесі діалогу, у природному мовному середовищі.
Заохочуються будь-яка ініціатива та інтерес студента під час заняття. Чим більше студент говорить і ставить запитання, тим продуктивнішим є його навчальний процес.
Цей принцип є однією з головних особливостей методу Берліца. Метою є навчити студента думати іноземною мовою, тому навіть ті, хто не володіє мовою взагалі, змушені сприймати її без перекладу. Це усуває помилкову думку, що кожне слово чи вираз рідної мови має точний відповідник у новій мові, і забезпечує "прямий" доступ до мовних конструкцій.
Методика буа розроблена у 1970-х роках французько-американським лінгвістом Полом Пімслером. Його мета полягає у швидкому засвоєнні іноземної мови, зокрема базового словникового запасу та правильної вимови для спілкування з носіями. На основі цього методу було створено спеціальні аудіозаписи, які поділені на три рівні. Кожен рівень включає 30 уроків тривалістю по 30 хвилин. Аудіокурси за цією методикою були розроблені компанією Pimsleur Language Programs і випущені у видавництві Simon & Schuster
Метод ґрунтується на чотирьох ключових принципах:
Учням озвучують слова і фрази, надають переклад і мовну підказку. Потім ставлять запитання, яке вимагає обдумати відповідь, щоб правильно відреагувати на запит диктора
У процесі навчання використовується різний словниковий запас. Більш складні слова та фрази повторюються частіше для кращого засвоєння, тоді як легші конструкції зустрічаються рідше
Методика зосереджується на запам'ятовуванні найпоширеніших слів, структур і фраз, що використовуються в спілкуванні
Спочатку увага приділяється слуханню та мовленню. Пімслер вважав, що аудіювання сприяє кращому запам'ятовуванню слів, граматики та правильної вимови
Перевагою даної техніки є її зручність. Наприклад, уроки ви можете завантажити собі в смартфон, і слухати їх, коли їдете на навчання або на роботу. В якості додаткового варіанту для занять англійською під час самостійного навчання - однозначно можна рекомендувати
Ця методика сподобається тим, хто багато часу проводить за комп'ютером. Спеціально розроблена комп'ютерна флеш-програма поступово занурює користувача в іншомовне середовище, подібно до того, як діти занурюються у світ дорослих. Етапи навчання побудовані з поступовим ускладненням: учні рухаються від простого до складного. Спочатку пропонуються для запам'ятовування окремі прості слова, потім складніші лексеми, далі вводяться мовні конструкції, а після цього синтаксис і граматика
У програмі Rosetta Stone акцент більше робиться на зорову пам’ять. Суть методу в так званому «динамічному зануренні», яке досягається шляхом багаторазового повторення і формування асоціативного ряду в різних аспектах життя. Мета – довести англійська учня до автоматизму. Рідна мова повністю виключається, нові слова пояснюються найчастіше візуально, через фотографії, або через створення в учня асоціації
Вибір методики вивчення англійської мови залежить від ваших індивідуальних потреб і цілей. Важливо експериментувати з різними підходами, щоб знайти той, який найкраще підходить саме вам. Незалежно від обраного методу, регулярна практика і мотивація є ключовими елементами в досягненні мети
Бажаємо успіхів у навчанні♥
Ціни, порядок оплати та відмови
© 2024 Wednesday English